Vil du vide mere:

torsdag, marts 15, 2012

FREDAGSGUF - Altantilbehør!

I min gamle lejlighed havdejeg altan! Jeg savner den sådan. Det var en befriende følelse, at stå på fjerde sal, åbne døren og tage et skridt ud i den friske luft. Selvom jeg ikke længere har altan, husker jeg tydeligt min jagt på lækkert tilbehør, til en lille (læs: MEGET) altan!

Da jeg selv skulle bruge altantilbehør, arbejdede jeg i Ilva, hvor der var en masse skænt af slagsen! Desværre kan jeg ikke finde det hos dem længere - mon det kommer? Jeg holder jer opdateret :)

Alle tingene i indlægget er fra www.4seasonsdesign.dk - Kender I andre sider med altan tilbehør?

Lad foråret komme til dig!


Vægmonteret altanbord, 1695,-
Det her altanbord, kan slås ned! Det
er et must til de små altaner.
Tror man vil kunne finde noget lign.
billigere, i Silvan, Bauhaus el. lign.


Birdy til fyrfadslys, 139,-
Synes den er lidt fræk den her!




Urtepotteskjuler til gelænder, 109,-
I stedet for de traditionelle altan-
kasser! Den er her da cool!


Fuglefoderhus, 139,-
Jeg smiler lidt af ansigtudtrykket,
på huset!
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar