Vil du vide mere:

torsdag, februar 23, 2012

F O R Å R kom ind, du gamle!


Godmorgen..

Efter sigende skulle foråret være lige på trapperne, jeg forsøger så småt at forberede mig på det! I dag stod den bl.a. på gul cardigan - you've gotta start somewhere! Men nu starter mit lille projekt med at tilføje et strejf af forårsfornemmelser i den ellers meget hvide lejlighed!

Tips til billige forårsfornemmelser:


#1 Køb blomster!
Byd blomsterne ind i varmen!Påskeliljer er især billige, jeg mener jeg så dem i Føtex til 5 (!) Kroner for et bundt!

#2 Rengøring
Knap så sjovt, men der er nu noget ved at gøre hjemmet klar til foråret! Udsigten ud af de rene vinduer, duften af nyvasket gulve, pletfrie gardiner... Det hele tæller!

#3 Hop ud!Om det så er til fods eller på cykel, så kom ud i den frisk luft. Tag til den nærmeste park og opdag vintergækkene springe op af jorden.

#4 Lys i stearin
Spring ned i Tiger eller Søstrene Grene og rip hylderne for stearinlys i forårs-friske farver - Og det gøre jo ikke noget hvis de matcher blomsterne!

#5 Skift puderne
Skift puderne ud - Ned med de grå, sorte og beige puder i kælderen og fis ud og køb nogle som bringer smil, sol og varme!

... Se forslag til de nye puder i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar