Vil du vide mere:

onsdag, februar 29, 2012

P R O J E K T E R i Marts

I morgen er det d. 1. Marts, det betyder ikke kun at det i dag er lønningsdag, men jeg vil også liste et par af mine projekter for Marts!

#1 Lave mit eget sengebord! Det bliver hel sikkert et meget simpelt sengebord. Det er mit først møbelprojekt - så må vi se hvordan det går!


#2 Jeg skal en tur i Ikea for at købe en lampe. Jeg overvejer denne:


Jeg er dog lidt i tvivl om blå er den korrekte farve. Sengetæppet på sengen er nemlig knaldgult, så frygter at det simpelthen bliver et "Brøndby-værelse"!

Hvad siger I, kan man mikse gul og blå uden at tænke på Brøndby? (eller for den sags skyld Sverige?)
#3 Gør min housewarming til en ægte PINK NIGHT!


,M

Source: IKEA


2 kommentarer:

  1. Det er en smuk blå farve, som klart er et køb værd. Så kan du måske farve tæppet i samme farve - som endnu et martsprojekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en god idé! Frygter bare for om det nu bliver godt. Det må jeg vurdere når jeg får lampen hjem - om mit soveværelse bliver super tjekket eller om der er lidt for meget super liga stemning over det :-)

      Slet