Vil du vide mere:

mandag, april 16, 2012

PORTRÆT - IKEA PS!

I kan alle Ikea - håber det er OK at generalisere i dette tilfælde? :)
Men kender I også til deres PS kollektion? PS designkollektionen lanceres hver tredje år, det er den blevet siden 1995. I år er det tid til d. 7. kollektion, og jeg glæder mig allerede til den kommer.

Hvad er anderledes? Ikea har simpelthen oppet sig lidt, hvad angår design. Det ligner ikke længere at det bare er et møbel, der skal fylde så lidt som muligt. Som sagt er designet meget mere lækkert, prisen er stadig budget-venligt, dog en smule højere (hvilket dog er hel acceptabelt!).


Anyways.. Jeg tildeler denne uge til IKEA PS :)

I dag, får I lov til at se dele af den nye kollektion, men resten af ugen, viser jeg kort elementer fra de tidligere kollektioner, som jeg kan lide! :)

Kollektionen er i butikkerne 1. maj! :) (15 dage!!!)




Sofa, 4999,-




Væglampe, 349,-

Sofaborde, fra 199,- pr. stk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar