Vil du vide mere:

tirsdag, april 24, 2012

DIY - Quick and dirty!


Som en del af jer ved, så vil jeg utrolig gerne være med på DIY-bølgen, mit eneste krav til det er blot er det er simpelt og smukt (som her!).  Men simpelt mener jeg at det helst ikke skal tage meget mere end 30 sekunder at udføre det.

Vi har kun hvide vægge herhjemme (vi kan ikke helt finde ud af hvilke farver vi vil have, om vi vil have nogen!), så da jeg syntes at der manglede lidt liv på køkkenvæggen, besluttede jeg mig for at give den lidt gas med Go Cards og malertape - og bum! Billede-væg done!

Jeg tager tit Go Cards når jeg kan komme til det. Det sidste jeg tog var på Den Blå Hund i fredags - Et rødt med hvid skrift "Du får til at smile!". Ind i mellem skriver jeg indkøbslister på kortene, bare for at gøre det lidt hyggeligere :)

Anyways, Do this your self - it's quick, it's dirty! Yihaaaaarh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar