Vil du vide mere:

søndag, april 29, 2012

Smugkig hos Door No. 8

I dag får I lov til at se lidt billeder fra mit hjem :)

I fredags var jeg så heldig at have fri fra arbejde kl 12.00. Jeg udnyttede min halve fridag ved at tage et smut til frisøren og derefter cykle stille og roligt gennem byen. På vej hjem gjorde jeg blandt andet stop i Idé Møbler, da jeg skulle bruge en ramme til min Copenhagen Plakat fra Ferm Living. De var desværre udsolgt i den størrelse :(
I min jagt på en anden ramme endte jeg i
Tiger - Jeg fandt ingen ramme, men tilgengæld en masse andre ting!

Se bare her:


 Vaser. Høj grøn, 20 kr. Lav grøn. 10 kr
Blå, 10 kr.
 

Kasser: Stor grøn, 20 kr. Lille blå, 10 kr. Blå Notesblok, 10 kr.
Rubiks cube - fra vores nabo, da vi tømmer deres postkasse
mens de er på ferie.

Grøn kasse, 20 kr. (jeg købte 2 stk.), Lyserød kasse 10 kr.


Kasserne, sammen med et billede, som vi aldrig har fået
op og hænge - det er vist ved at være på tide?

Mine nye karklude, med lækkert moustache på :)
5 karklude, 10 kr.

,M


Source: Ferm Living, Tiger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar