Vil du vide mere:

søndag, april 22, 2012

Engergi saft i flotte glas!

Min lørdag var yderst hektisk i går (mere om det i morgen!), hvilket har betydet at min energi har været helt i bund. Derfor har jeg forkælet mig selv lidt, men en rigtig energidrik (og nej, vi snakker ikke Red Bull)


Opskrift:

Jeg laver en liter af gangen og bruger følgende:
1 l. æblemost (bestående af kun æbler og ikke koncentrat!)
½ pakke ingefær
1 Grøn chili
Saften fra to citroner

Jeg skræller ingefæren og tager kernerne ud af chili'en inden det hele ryger en tur i blenderen. Til sidst sier jeg det hele over i en flaske (med tæt sluttet låg!)


I dag har jeg drukket et lille glas af det, men ellers tager jeg det som et shot om morgenen - det er godt!


Glassene er nye, og fra Holmegaards nye serie, der hedder Future. Jeg har skrevet om dem før, lige her.


Glassene er nye og
fra Holmegaard fra Future serien.


Kanden der fra samme serie.


Jeg synes lige at glassene og kanden, bør
komme til deres ret. Glassene er i farven
Rosa/spring, men kanden er i Aqua!


... Farver giver lige et dejligt sprøjt af sol(når nu vejrguderne, skal være på tværs!)


Jeg håber I har nydt jeres weekend!  


,M



Source: Holmegaard 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar