Vil du vide mere:

mandag, april 23, 2012

HEKTISK WEEKEND!

Tidligere sidste uge, fandt jeg ud af at min lørdag ville ryge på grund af arbejde. Jeg forsøgte desperat at få mest muligt ud af den, så den endte med at bestå af en masse hyggelige indslag!

Fredag aften var en veninde på besøg, vi endte med at tage i teateret og se Mørke, som havde sidste forestilling i går. Herefter var vi tur på Den Blå Hund, hvilket er en af mine yndlings caféer på Frederiksberg - dog kunne jeg ønske mig en bedre akustik derinde!

Lørdag morgen satte mig og J kurs mod centrum, men Kong Gulerod (og regnen!) holdte os tilbage. Så vi endte med lækker brunch, og blev der indtil regnen stoppede.
Herefter var dagen lagt, med spændende filmshoot med jobbet.

I dag besøgte jeg Tap1, hvor der var loppemarked. Kom hjem med et enkelt fund. Se bare herunder! 



Sådan så det ud, da vi pakkede sammen
efter et godt shoot.


Loppefund! Jeg skal bruge rammen til et
projekt herhjem til. Derfor var
prisen også afgørende!
Pris: 50,-!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar