Vil du vide mere:

fredag, april 06, 2012

FREDAGSGUF! Spisebordsstole!

Jeg håber I kan lide at se på stole, jeg elsker det nemlig! :) For en uge siden viste jeg jer Loungestole (her!) denne gang står den på spisebordsstole!

Mine favoritter må sige at være 2 og 3. Jeg kommer til at tænke på skoletiden, synes stolene er lidt inspireret af de traditionelle stole, som man fandt i folkeskolen! Eames stolen (1), er dog en klassiker som jeg bestemt ikke ville have noget imod, at have stående i min lejlighed!




1. Charles Eames stol, 3.083 kr., 2. HAY Stol, 1.495, 3. London Stol 1.295 4. Basil stole 999, 5. Erik Jørgensen stol 5.644!


Nyd nu jeres påske! :)






1 kommentar:

  1. Wow, nr. 1 og nr. 5 er super skønne. Gad godt at nr. 5 kunne skaffes i flere forskellige farver, evt. med andre kontrast knapper. Ved du om det er muligt? Lidt ala' de farve som disse spisebordsstole har.

    SvarSlet