Vil du vide mere:

torsdag, april 05, 2012

SORT SLIPS, HVIDT SLIPS

Der har været lidt stille på bloggen de sidste par dage - det skyldes  ferie! Jeg var åbenbart godtroende på det område.. Jeg troede ferie var ensbetydig med, ja ferie, fri, hygge, slappe af. Det har jeg egentlig også gjort, men det tager faktisk lang tid at hygge sig! :)

Nu er jeg taget til Jylland for at slappe af med min familie i sommerhuset! Jeg har lidt planer om et lille DIY projekt, som I nok skal få at se, og så skylder jeg jer også en update på de der Marts Projekter - Det kan I glæde jer til!


Jeg vil gerne vise jer noget nyt, som jeg har fået øjene op for! Kender I de helt almindelige blå-/hvideternet viskestykker?
Jeg fornemmer at de er ved at blive godt trendy igen!


Se bare her!

Først lancerede Normann Mormor-serien:




Tidligere i morges læste jeg så i Copenhagen Food, hvor jeg opdagede et samarbejde mellem De Forenede Dampvaskerier og re:Somethine og Trashparency. Produkterne sælges hos Sort slips, Hvidt slips i Skindergade! Prisen kender jeg desværre ikke, men vil meget gerne prøve at finde ud af det :)






GOD PÅSKE!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar