Vil du vide mere:

torsdag, april 12, 2012

UPDATE PÅ MARTS-PROJEKTER

Ja, jeg kommer jo nok ikke udenom det. I skal jo have en opdatering på mine projekter fra marts måned, for det har jeg simpelthen lovet jer (her!).

Projekterne var:

#1 Lave mit eget sengebord! Det bliver hel sikkert et meget simpelt sengebord. Det er mit først møbelprojekt - så må vi se hvordan det går!

#2 Jeg skal en tur i Ikea for at købe en lampe.


#3 Gør min housewarming til en ægte PINK NIGHT!


Jeg fik lavet et sengebord, men så nemt var det heller ikke :)
Min tanke var, at det skulle være en en kasse (hvor vores sengetæppe kan ligge i). så jeg skulle bruge en 2xbund/top, 2xfront/bag, 2xside/side. Meeeen, så nemt skulle det ikke være. Jeg gik i gang med at tegne og save (og ja! Det er godt nok svært at save lige!)... Kan ikke trække den længere, så se bare her:





Ja, som I kan se blev det ikke helt i vatter og lige... Men det fungerer i hvert fald, så må vi se hornår jeg får det skiftet ud.

Jeg kan desværre ikke vise jer så meget, med de andre projekter. Lampen har jeg ikke købt, da jeg ikke har det rigtige bord til den :(

... og ang. min housewarming - PINK var bestemt en del af aftenen, men det var kameraene desværre ikke.

Her får I dog et billede af de lækre cupcakes, som jeg serverede (opskriften på dem, finder I her)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar